Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області повідомляє, що у зв'язку із неналежним фінансуванням судової влади, погіршилася ситуація із матеріально-технічним забезпеченням роботи судів, в тому числі також і з відправленням поштової кореспонденції. В наслідок чого, суд не може забезпечити відправки всього обсягу поштової кореспонденції.
За таких обставин закликаємо ставитись із розумнням до ситуації, що склалася, та пропонуємо відвідувачам суду та учасникам судових справ використовувати онлайн-сервіси судової влади, а саме:
- Для отрмання інформації про надходження справ до суду слід перейти за посиланням: https://ifm.if.court.gov.ua/sud0907/gromadyanam/list_auto_cases/
- Для отримання інформації про час та дату призначених до розгляду судових справ слід перейти за посиланням : https://ifm.if.court.gov.ua/sud0907/gromadyanam/csz/
- Для отримання інформації про рух справи слід перейти за посиланням: https://court.gov.ua/fair/sud0907/
- Для отримання інформації про надходження апеляційних скарг слід перейти за посиланням : https://ifm.if.court.gov.ua/sud0907/gromadyanam/apelcomplain/
- Для доступу до Єдиного державного реєстру судових рішень слід перейти за посиланням : http://reyestr.court.gov.ua/
Також звертаємо увагу учасників судових процесів на можливість, отримання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень , а також отримання процесуальних документів електронною поштою. З детальними інструкціями використання зазначених функціоналів можна ознайомитися за посиланнями:
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Про відновлення роботи суду з надсилання поштової кореспонденції буде повідомлено додатково.