Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області повідомляє про наявність вакантних посад державної служби категорії «В» (призначення відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):
- Головного спеціаліста сектору інформаційних технологій ( 1 посада) (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, програмного обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду;
- забезпечення інформаційного обміну через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист;
- забезпечення функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Інформаційні технології».
- Секретаря відділу документообігу (канцелярії) ( 1 посада) (на умовах строкового трудового договору, на час мобілізації основного працівника; посадовий оклад 5368,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- щоденне протягом робочого часу суду прийняття, реєстрація та розподіл документів, що подаються до суду відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду та Положення про ЄСІТС;
- забезпечення сканування документів, які надійшли до суду в паперовій формі та долучення їх до матеріалів електронної судової справи;
- забезпечення своєчасності та повноти внесення відомостей до АСДС та підсистем ЄСІТС;
- забезпечення своєчасної передачі судових справ та кореспонденції до суддів, структурних підрозділів та інших працівників апарату суду.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
- Секретаря судового засідання ( 2 посади) (на умовах строкового трудового договору, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника; посадовий оклад 5420,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами;
- ведення журналу судового засідання;
- оформлення матеріалів судових справ і передача справ до відділів суду;
- ведення обліку розглянутих суддею судових справ.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області також повідомляє про наявність вакантної посади працівника суду, на якого не поширюється дія Закону України «Про державну службу»:
- Оператора комп’ютерного набору І категорії відділу ведення архівної роботи ( 1 посада) (на умовах строкового трудового договору, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника; посадовий оклад 5475,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 №1112) + надбавка за вислугу років (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 №1112) + інші надбавки та доплати в межах фонду оплати праці).
Основні обов’язки на посаді:
- організація та забезпечення зберігання документів (справ), які надійшли до архіву суду;
- приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судових документів та судових справ минулих років для подальшого їх зберігання;
- підготовка видачі копій документів, які зберігаються в архіві суду, довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, а також судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку;
- організація роботи з експертизи цінності архівних документів та знищення судових справ і документів, які були відібрані для знищення як такі, що не мають наукової, історичної цінності та втратили практичне значення.
Вимоги до кандидатів: повна загальна середня освіта, без вимог до стажу роботи.
Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.
Детальну інформацію можна отримати у секторі по роботі з персоналом за номером (0342) 75-01-21.