Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області повідомляє про наявність вакантних посад державної служби категорії «В» (призначення відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):
- Головного спеціаліста відділу аналітично-статистичної роботи (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці).
Основні обов’язки на посаді:
- забезпечення вивчення, узагальнення та аналізу даних судової статистики;
- ведення обліку, опрацювання і збереження статистичних даних про діяльність суду;
- виготовлення довідок, аналітичних матеріалів, інформацій за даними судової статистики про результати розглянутих в суді справ;
- внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду, в тому числі до підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
- Головного спеціаліста відділу звернення до виконання кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- здійснення звернення до виконання судових рішень в кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення, організація контролю за їх виконанням;
- оформлення та направлення копій судових рішень, виконавчих документів відповідно до вимог законодавства; оформлення та направлення для виконання копій процесуальних документів та контроль за їх виконанням;
- забезпечення своєчасності та повноти внесення відомостей до АСДС та підсистем ЄСІТС;
- у визначених законом випадках забезпечення надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень; забезпечення надсилання відомостей про набрання судовим рішенням законної сили до Єдиного державного реєстру судових рішень.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
- Головного спеціаліста сектору інформаційних технологій (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, програмного обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду;
- забезпечення інформаційного обміну через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист;
- забезпечення функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Інформаційні технології».
- Секретаря відділу документообігу (канцелярії) (на умовах строкового трудового договору, на час мобілізації основного працівника; посадовий оклад 5368,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- щоденное протягом робочого часу суду прийняття, реєстрація та розподіл документів, що подаються до суду відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду та Положення про ЄСІТС;
- забезпечення сканування документів, які надійшли до суду в паперовій формі та долучення їх до матеріалів електронної судової справи;
- забезпечення своєчасності та повноти внесення відомостей до АСДС та підсистем ЄСІТС;
- забезпечення своєчасної передачі судових справ та кореспонденції до суддів, структурних підрозділів та інших працівників апарату суду.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
- Секретаря судового засідання (на умовах строкового трудового договору, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника; посадовий оклад 5420,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);
Основні обов’язки на посаді:
- здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами;
- ведення журналу судового засідання;
- оформлення матеріалів судових справ і передача справ до відділів суду;
- ведення обліку розглянутих суддею судових справ.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».
Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.
Графік роботи суду: Пн-Чт з 08:00 до 17:15, обідня перерва з 12:00 до 13:00, Пт з 08:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Резюме слід надсилати на електронну адресу : kondrat@ifm.if.court.gov.ua
Додаткову інформацію можна отримати у секторі по роботі з персоналом за номером (0342) 75-01-21.