flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо наявних вакантних посад в апараті Івано-Франківського міського суду

11 вересня 2023, 14:10

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області повідомляє про наявність вакантних посад державної служби категорії «В» (призначення відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):

  1. Головного спеціаліста відділу аналітично-статистичної роботи (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці).

Основні обов’язки на посаді:

  • забезпечення вивчення, узагальнення та аналізу даних судової статистики;
  • ведення обліку, опрацювання і збереження статистичних даних про діяльність суду;
  • виготовлення довідок, аналітичних матеріалів, інформацій за даними судової статистики про результати розглянутих в суді справ;
  • внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду, в тому числі до підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи;

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».

 

  1. Головного спеціаліста відділу звернення до виконання кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);

Основні обов’язки на посаді:

  • здійснення звернення до виконання судових рішень в кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення, організація контролю за їх виконанням;
  • оформлення та направлення копій судових рішень, виконавчих документів відповідно до вимог законодавства; оформлення та направлення для виконання копій процесуальних документів та контроль за їх виконанням;
  • забезпечення своєчасності та повноти внесення відомостей до АСДС та підсистем ЄСІТС;
  • у визначених законом випадках забезпечення надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень; забезпечення надсилання відомостей про набрання судовим рішенням законної сили до Єдиного державного реєстру судових рішень.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».

 

  1. Головного спеціаліста сектору інформаційних технологій (посадовий оклад 6760,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);

Основні обов’язки на посаді:

  • забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду;
  • забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, програмного обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду;
  • забезпечення інформаційного обміну через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам суду, підтримку поштових скриньок в єдиному поштовому домені; розміщення поштових скриньок на Єдиному сервері; антивірусний захист;
  • забезпечення функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Інформаційні технології».

 

  1. Секретаря відділу документообігу (канцелярії) (на умовах строкового трудового договору, на час мобілізації основного працівника; посадовий оклад 5368,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);

Основні обов’язки на посаді:

  • щоденное протягом робочого часу суду прийняття, реєстрація та розподіл документів, що подаються до суду відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду та Положення про ЄСІТС;
  • забезпечення сканування документів, які надійшли до суду в паперовій формі та долучення їх до матеріалів електронної судової справи;
  • забезпечення своєчасності та повноти внесення відомостей до АСДС та підсистем ЄСІТС;
  • забезпечення своєчасної передачі судових справ та кореспонденції до суддів, структурних підрозділів та інших працівників апарату суду.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».

 

  1. Секретаря судового засідання (на умовах строкового трудового договору, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника; посадовий оклад 5420,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці);

Основні обов’язки на посаді:

  • здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
  • фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами;
  • ведення журналу судового засідання;
  • оформлення матеріалів судових справ і передача справ до відділів суду;
  • ведення обліку розглянутих суддею судових справ.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство».

Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.

Графік роботи суду: Пн-Чт з 08:00 до 17:15, обідня перерва з 12:00 до 13:00, Пт з 08:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00.

Резюме слід надсилати на електронну адресу : kondrat@ifm.if.court.gov.ua

Додаткову інформацію можна отримати у секторі по роботі з персоналом за номером (0342) 75-01-21.